Na zestien jaar in Latijns-Amerika en het Caribisch gebied ben ik teruggekeerd naar Europa om dichter bij mijn familie te zijn. Het afgelopen decennium werkte ik aan projecten op het gebied van circulaire economie en afvalbeheer, van het faciliteren van multi-stakeholder workshops, tot het ontwikkelen van financieringsinstrumenten (EPR) en het ondersteunen van Europese bedrijven op de Latijns-Amerikaanse markt.
Sinds januari 2026 ben ik gevestigd in Barcelona, waar ik op zoek ben naar nieuwe kansen in de duurzaamheids- en circulaire economiesector, met een mogelijke link naar Latijns-Amerika.

